Joululahjat on ostettu, ihan joka ikinen. Rahalla saa, myös hyvän mielen, ainakin vähäksi aikaa.

Otin osaa hyväntekeväisyysprojektiin, jota innolla lasten kanssa alamme loppuviikosta toteuttamaan. Periaatteella "anna hyvän kiertää" mennään :)

Työ..no aina se kotiolot voittaa, ainakin iltaisin. Lisäksi mulla on melko mukavat työkaverit ja töissä pystyy olemaan oma itsensä. Vaikkei siellä kukaan kyllä mun kotiasioista tiedäkään.

Viikonloppu on vapaa. Päätin, että mun rakastama joulu tulee taloon,oli sydämessä kuinka täyttä ja sekaista tahansa.

Muutaman viikon päästä on työpaikan pikkujoulut. Aikasemmin odotin innolla, nyt on vähän sekaiset ajatukset. Toisaalta kiva, mutta en haluisi juhlia väärällä asenteella ja tehdä itsestäni typerää ja epätoivoista. Tosin mahdollisuus on häviävän pieni, mutta olemassa.

Viikonloppuna mä viritän pihalle valot (oon jo aikataulusta reilusti jäljessä).. En olekkaan tänä vuonna ensimmäisten joukossa.

Lopputulos; mä selviin tästäkin viikosta, melkeempä hymyssä suin. Lupaan olla ajattelematta asioita joihin en voi itse vaikuttaa ( tai voisin, mutta jos taas heittäytyisin jalkoihin anelemaan armoa, olisin hölmö eikä tällä ajalla olisi taaskaan mitään merkitystä).